Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 22:07   #3552
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God kveld alle sammen.
Da er jeg akkurat ferdig med styremøte i salsaklubben her og kan endelig sette meg ned etter fullt kjør siden kl7. Bakte Pruttis sin Peanøttkake og serverte med stor suksess på møtet. De høykarbo folka likte den også kjempegodt og forsynte seg flere ganger.

Nysgerrig nok: Håper livet ditt roer seg litt, men nå kan du i alle fall se fram til deilig ferie - og sexy i bikini Og klart vi er her for hverandre - i gode og dårlige dager, er det ikke så de sier

Appelsinpiken: Må passe deg litt for å ikke bli helt overarbeidet nå rett etter slikt inngrep, ta vare på deg selv lille venn Kos deg litt med middag med kjæresten du!

Pruttis: Så glad for å høre at det går bedre med deg og at motivasjonen er på plass. Feit god mat før høykarbofolket drar inn gørra si er genialt
Og vet du, jeg synes du er nyyyydelig på alle bildene jeg
Håper det ordner seg med jobb for deg, ja hverdagene blir mer stressende da, men det er også lettere å få system på dagen både mhp mat og andre ting.

Dollsine: Så morsomt at du skal ha Bente-matpakke, føler meg beæret jeg. Håper virkelig det fungerer for degg nå, hvis ikke kommer jeg til å føle meg medskyldig altså!
Jeg spiser fra kantinen, så det er slike beger de selger der. Derfor har jeg aldri fått veid maten, så jeg vet ikke nøyaktik hvor mye det er i dem. Men skal jeg gjette består en typisk lunch for meg av 1 kokt egg (det er i alle fall korrekt), en pakke majones, som er 12 g, ett beger reker, som jeg tipper er ca 50g og ett beger med røkelaks, ser de er av varierende størrelse, men tipper de varierer fra 40-50g. Mer presis enn det greier jeg ikke være.

Nå skal jeg llate meg en time før senga kaller

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat