Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 22:16   #12
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Er dere fornøyd med dere selv?

Vel - jeg har truffet ganske mange som er sterkere og bedre fysisk (men ikke nødvendigvis "friskere" sett ut fra et medisinsk standpunkt) langt over de 20 enn i de 20. Jeg satser på å bli en av dem - spesielt siden det 20 har gått... og uten at jeg var i særlig fin form da.

P. T er jeg rimelig fornøyd kroppslig sett - trenger å trene mer, og er generelt livredd for å ramle av pinnen og (igjen) gå opp. Jeg har fått hjelp til å gjenoppbygge kroppen etter år med tiltagende stoffskiftesykdom. 2010-11 var et deilig år fordi jeg fant en lege som ser HELE meg, og som ber meg gjøre ting som virker (og som ikke gir negative bivirkninger). Så for første gang på ca 5 år vil jeg si at jeg blir bedre, ikke verre...