Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 23:36   #19
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Trenger innspill pga vektstopp

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Sjekk kaloriinntaket ditt også. Er du lite aktiv og spiser ganske mye kalorier - kan det i teorien stanse opp vektnedgangen din...

250 g fett alene er 2250 kalorier, og spiser du dine rundt 80 g protein pr dag er du oppe i 2250 + 320= 2570 kalorier.. for noen blir dette altfor stort energiinntak for en vektnedgang.

Bruk www.diett.no for å sjekke ut energiinntaket ditt og prøv heller og spis litt mindre porsjoner om du ser at det blir litt mye energi.

Jeg er over 90 kg og må faktisk ned på 12-1300 kalorier pr dag for å gå ned, selv på lavkarbo... Min erfaring ihvertfall

Legger inn maten på diett.no allerede ja. Jeg varierer en del på kcal. Noen få dager er jeg oppe i det du sier, men vanligvis er jeg godt under 2000 kcal og helt nede rundt 1100.
Jeg trenger såpass for å bli mett da... og det er inkludert tran, udo's og cocosa...

Fikk i meg et måtid til nå da, men er fortsatt bare oppe i 12 g kh...
Og nå har jeg spist 2100 kcal også, så bør jo egentlig ikke spise mer i dag, har allerede spist for mye

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat