Opprinnelig lagt inn av Lille venn, her. Etter å ha kost meg med barn og barnebarn noen dager, skal jeg avgårde med svigerfamilien til syden og "all inclusive" i en uke. Gruer meg til maten Har bakt frøknekkebrød som jeg skal ha med. Hadde tenkt som Dollsine å ta en "Benteuke", men får utsette den til jeg kommer hjem. Blir i allefall godt med sol og varme
Opprinnelig lagt inn av Lille venn, her.
Etter å ha kost meg med barn og barnebarn noen dager, skal jeg avgårde med svigerfamilien til syden og "all inclusive" i en uke. Gruer meg til maten Har bakt frøknekkebrød som jeg skal ha med. Hadde tenkt som Dollsine å ta en "Benteuke", men får utsette den til jeg kommer hjem. Blir i allefall godt med sol og varme
Hihihi "Benteuke" All inclusive er ofte buffeter, og da kan du jo styre veldig mye selv hva du forsyner deg med. Går nok bra skal du se - tenk generell lavkarbo istedenfor ketogent, så er det lettere. -Da er det hovedsaklig vann som kommer på, og det får du bort igjen etter en uke hjemme Og kooooos deg masse på ferie Jammen - barn og barnebarn - du er jo vår "lille venn" - jeg var såååå sikker på at du var bare ungdommen.....Ungdommelig får vi heller si da kanskje