Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 11:22   #13
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Periodisk faste

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Periodisk faste er bra for mye. Jeg har praktisert det rett og slett for å få bukt på småspistheten min, jeg går ofte aaaalt for lenge uten å spise, det hindrer IF meg i, for jeg setter meg det største vinduet på 10 timer, og da rekker jeg ikke å bli skikkelig sulten, så lenge jeg holder meg til opplegget.

Og jeg har tenkt å bruke det av helt motsatt grunn, for å få bukt med storspistheten min. Jeg går nemlig mye småsulten fra frokost og frem mot lunsj uten at hverken størrelsen på frokost eller sammensetning ser ut til å ha noen betydning. Jeg mistenker at det er frokosten som sparker i gang denne fysenheta, så jeg håper at IF kan gi meg litt mer kontroll på dette

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat