Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 14:01   #803
Bravo
Medlem

Bravo sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Bravo er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg lurer på å ta en liten pause.

Har vært så dårlig i magen og syns ikke jeg har gått ned i vekt noe særlig, basert på utseende, har ikke veid meg.
Den magen er det kjipeste, men så har jeg også hatt et dårlig kosthold siste ukene, med mye cavalierfysing og tirsdag (min førtiårsdag) dro jeg høykarbomiddag - sushi.. såå godt, og (absolutt verdt det), men dagene etter har jeg vært ultradårlig i magen!

Nå vet jeg ikke hva som skyldes hva, for jeg føler vel også at jeg blir ganske løs i magen av oljene, og tenker at kanskje å titrere meg litt ned i dose er tingen.
Så toppet det seg helt i dag, våknet med kjempevond mage og måtte bare styrte på do, tror nok det er et eller annet magevirus det her, men i alle fall - for å sortere litt i hva som er hva, tar jeg noen dagers oljepause og starter så opp igjen i smådoser.
Veide meg imidlertid i dag, og veide minste jeg har veid på lavkarbo!
Med dårlig mage er det kanskje ikke så rart, men jeg vet jo ikke om jeg har sneket meg ned i vekt underveis når jeg ikke har veid meg heller..

Uansett - jeg følger tråden og rapporterer inn igjen når jeg har litt mer pålitelige resultater.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat