Sv: Lørdagskos ...
Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.
Feks en ostekake er jo faktsik sunt på lavkarbo. Nom nom nom. Jeg mååå kose meg. Bedre å kose seg med lovlig godis enn å gå på en karbosmell.
For meg er dette blitt en livsstil, og et helt liv uten søtsaker er for meg helt urimelig å tro at går. Da har jeg funnet en gylden middelvei som funker utrolig bra for meg. Totalt forbud mot noe jeg liker så godt går kun i periodene jeg er supermotivert. Hhe
Jeg er helt enig i at en livsstil uten at man aldri kan røre søtsaker igjen er ett utopi, MEN...
jeg har blitt så skeptisk til kunstige søtningsstoffer! Det er ikke "sunt" bare fordi det ikke har fordøyelige karbohydrater, og det later til at mange tror at det er helt greit å ha kunstige søtningsstoffer som en del av hverdagskostholdet sitt istede for melkesjokoladeplata. Nå var jo dette en digresjon fra tema, men altså...jeg syns ikke søtsaker søta med kunstig søtningstoff faller under "lovlig godis", bare min mening altså, og jeg syns at det er bedre å faktisk ta vanlig, helst mørk sjokolade eller noe annet istede for så lenge det er til lørdagskveldene og ikke hver kveld
...selv den der sjokoladen med tagatosse gir mageproblemer så jeg tipper forresten at den inneholder noe annet som ikke er naturlig.
|