Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 17:11   #3588
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nysgerrig nok:
Du må holde ut det søtsuget vet du, mere karber gir bare mer sug, ja, og da kommer du inn i en ond sirkel. Det er jo nettopp derfor vi har fått disse ekstra kiloene å dra på vet du. Tar ikke så veldig mange dagene før det er over. Hver gang du får sug så dra fram det mentale bildet av hvordan du skal se ut i den bikinien

Pruttis: Så deilig å se deg aktiv og engasjert her inne igjen - så glad for å se det!!! Det tror jeg betyr at du er på rett vei igjen altså. Og jeg ser så utrolig enig med deg i alt det du skriver om lavkarbo. De får si hva de vil!

Dollsine: Kiipt at du ikke føler deg helt bra, men jeg er ganske sikker på at det er omstillingen som gjør det. Slik hadde jeg det ganske ofte i begynnelsen.....faktisk veldig mye i flere uker, og det skjer av og til nå også, men heldigvis veldig veldig sjelden. De gangene det skjer nå er det vanligvis for at jeg har spist for mye proteiner dagen før, og da blir det jo også en reaksjon fra kroppens side på en omstilling. Ja, du har sikkert litt lavt blodsukker nå, men nei det er ikke farlig, og jeg tror det er nettopp det som skal til for å få fettforbrenningen din skikkelig i gang. Vi gamle damer trenger både litt kraftig krutt og har en kropp som er vanskeligere å omstille enn ungjentene, tenk på det! Hold det ut, vennen, jeg skal være streng og si at du får IKKE lov til å spise noe som helst for å "bøte på" nå, jeg vil, vil, vil at du skal få dette til å fungere

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat