Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 22:50   #41
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: 21 kcal per kilo kroppsvekt ...

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Så da bør jeg kanskje beregne noen kilo mindre før jeg begynner å gange?
Men jeg synes seriøst det høres ut som fryktelig mange kcalorier i alle tilfelle...
Når jeg beregner på Diett.no er jeg uansett skjelden over 1700 kcalorier. Og nå spiser jeg mye mer enn før
Tror jeg blei litt ødelagt av å bli sendt på GR som tiåring og levd etter det i alle år senere

Går du ned slik du spiser ville jeg ikke tenkt mer på det tallet. For en som har lav vekt vil gange med 21 bli veldig lite igjen, så man burde ikke følge tall slavisk som ikke er tilpasset en individuelt.
Det blir nesten som med BMI-tall, det kan man ikke ta annet enn med en klype salt det heller ettersom det ikke taes hensyn til hvor kraftig skjelett og muskelmasse man har. Du skal spise når du er sulten til du er passe mett. Blir det 1700 kcal er det perfekt for din kropp.Tenker jeg.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat