Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 09:56   #3611
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 37
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Sanna: Tror jeg hadde tatt hvertfall noen av de hvis det er ordentlig ille. Og så kan du kanskje kombinere med hostesaft av noe slag?
Selv våknet jeg i går med at det føltes som om jeg hadde mistet evnen til å produsere spytt -knusktørt i munn og hals. Så våknet jeg og glemte hele greia.
Men i dag våknet jeg med knusktørr munn og hals igjen, men nå har nesa begynt å renne også. Rett på apoteket etterpå og kjøpe hostesaft (den får nesten inneholde så mye karbohydrater den vil. Jeg skal bli frisk fortest mulig - og det er grenser for hvor mye hostesaft jeg får i meg når det smaker så vondt!)

Lurer på hva jeg skal lage i dag. I går var jeg ute og kjøpte stavmikser med både det ene og det andre ekstrautstyret fra wilfa. Og så har jeg fremdeles ikke fått brukt den - bare fordi jeg syns det ikke er noe gøy å gå ut på kjøkkenet, og så er det masse folk jeg ikke kjenner der. Sånn sett er det mye triveligere å være hos kjæresten - men når jeg er der så har jeg nesten ingen av tingene mine, og det frustrerer meg skikkelig!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat