Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Bente! Akkurat nå skulle jeg så gjerne gitt deg en stor klem! Du er bare så god! Vet du det? Får du høre det av andre også? Hvis ikke har de ikke skjønt hvor gulle god du er!!
Morgenvekta her var 81,9 folkens! 81,9!! Og det vil jeg bare si, at hvis Bente-pakka gir slike resultater videre, så får hodet være susete det vil, konsentrasjonen aksepteres å være på lavmål, og svimefornemmelsene kan bare stille seg i kø.
Jeg hadde ikke tenkt å spise noe søtt eller noe sånt for å "få opp blodsukkeret" nei, men ost gikk an så det tok jeg. Og som jeg sa i går så fyker jo ikke blodsukkeret i været av en skive ost heller, så det sitter mellom ørene . De første dagene med Bente-pakka var tøffe, men i går fikk jeg lengre tid fra jeg stod opp til det ble tid for lunsj. Det ble ille. Jeg er jo egentlig ikke sulten på morgenen, men har alltid spist for å slippe å bli kvalm og få mageknip (for det er ikke noe alternativ altså!) som jeg bruker å få hvis jeg ikke spiser. Dvs før oljenes tid. I dag har jeg drukket vann, og skal ta oljene etterhvert når jeg kjenner det blir behov for noe. Jeg er ikke sulten pr nå, og har vært våken en times tid.
Jeg la nettopp inn i diett hvor mye jeg spiste i går, og det ble fantastiske 1982 kcal! Av dette var det 178 g fett, 5,75 g kh og 66 g proteiner. Det som dro avgårde kcal (i tillegg til oljene) er majonesen; blandet den salaten min med 80 gram sjøh... Det var litt mye kjente jeg da jeg spiste, men det vet jeg til neste gang.
Her i Trøndelag er det et fantastisk fint vær i dag, med blå himmel, sol og pr nå 8 grader. Jeg har fyrt i ovnen og koser meg med dere og snart avisa. Kvalitetstid!
Før jeg poster så vil jeg et visomsord med dere:
Det kan bli vanskelig, sa Tvilen. -
Det kan være risikabelt, sa Frykten. -
Det lønner seg kanskje ikke, sa Fornuften. -
Gjør det likevel.....hvisket hjertet
Ha en god dag!
|