Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 12:01   #3617
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen!

Først; Gratulerer med absolutt koselig tall på vekta,Dollsine! Kjempebra
Sanna og Piken: God bedring!

Nå, en liten tankevekker.
Både virus og bakterier er organismer som bl.a. livnærerer seg på glucosemolekyler (og virus som spiser friske, vanlige celler). I kreftforskningen viser det seg at kreftceller får mindre overlevelsesgrunnlag når det ikke er tilgang på karb i like stor grad. Det samme gjelder virus og bakterier. På lik linje med at man har søt urin ved urinveisinfeksjon og det hjelper med det motsatte (syrlig), er det det samme ved halsinfeksjoner, f.eks. Halspastiller består av en god del sukker eller kjemikalier som kroppen tror er sukker. Det legger seg som et belegg i halsen og gir bakterier og virus overlevelsesvilkårene de trenger.
Jeg anbefaler å drikke varm te og Fribol halsdrops fra apoteket. De har to smaker og er veldig effektive.

Nå holder jeg på å tømme kontoret til mamma mens hun er nede hos mormor og hjelper til med pakkingen. Tror hun blir overrasket når hun kommer hjem
Vi skal sparke noen vegger og male både vegger og møbler slik at det blir fint. Blir spennende. Liker å holde på med praktiske ting, ser jeg Blitt mye ila. sommeren nå.

Skal lage lapper til lunsj. Håper dere har det fint, og igjen; Jeg er så glad på dine vegne Dollsine!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat