Sv: Trenger innspill pga vektstopp
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
NOEN får problemer med å gå ned når de er helt i bunnen på karbohydrater - for andre fungerer det fint. For min egen del blir jeg helt "rar" med for lite karbohydrater, mens jeg fungerer finfint mellom 50-200. Når jeg er i toppen må jeg være forsiktig med matmengde og type karbohydrater og foretrekker å være noe laver ... Men jeg har gått ned også på såpass mye karbohydrater - bare de kommer i form av bittelitt ris, litt fruk og masse grønnsaker. (Det kan ikke være karbohydrater fra MYE ris/poteter og slett ikke søtsaker som is, sjokolade...) Det finnes også forsking som antyder at enkelte får redusert stoffskifte av for lite karbohydrater over lengre tid. Man er ikke sikker på denne sammenhengen, men jeg har iallfall valgt å ta den alvorlig og ønsker dermed ikke å gå under 50 over tid, sammenhengende.
Det var et eksempel fra meg - hva som passer din kropp må dessverre du finne ut av. Lykke til.
Ja jeg er klar over at jeg må finne det ut selv Men det er veldig kjekkt å få tips og erfaringer av dere andre for å finne ut hva som kanskje kan hjelpe 

|