Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 15:35   #815
Dollsine
Gjest

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

ok, men da ser det ut til at jeg har gjort rett da.
Jeg skifter litt fordi jeg ikke føler jeg finner noe som jeg greier å leve med. Føler meg ikke vel med noe, så jeg bytter litt på. Jeg har også mange problemer med mat. Dårlig viljestyrke, selvbeherskelse, redd for fett, redd for kcal, redd for kh, mye aggresjon mot meg selv og er til tider for utålmodig, samt en ikke-eksisterende motivasjon. I tillegg prøver vi i få til en billig ukes handel, noe vi ofte ikke greier å løse pga familien ikke ønsker det samme til middag, så endten ender jeg opp med å ikke spise, eller så spiser jeg noe billig og eget, eller deres mat, så diett er ikke så lett for tiden. Det billigste er å ikke spise, derfor er jeg på lavkalorimat nå.

Dette høres ikke bra ut Regret. Du bør kanskje ta en pause og spise vanlig mat til du får orden på hverdagen igjen? Du trenger jo ikke spise poteter, brød, pasta osv, og da heller ikke ekstra fett. Slik du har det og gjør det nå, tror jeg at du gjør ting vondt verre. Jeg tror det er viktig at du får sortert ut hva som er viktig for deg når det gjelder kosthold. Sortere ut uten å prøve det i praksis. Du har også økonomiske hensyn å ta, samt hensyn til familien din. Alt i alt er dette faktorer som vanskeliggjør situasjonen din.

Du er ung, og du kommer til å få dette til å fungere. Helt sikkert. Jeg har nevnt det før at du ikke må stresse, og slik du beskriver situasjonen din så er det nettopp det du driver på med. Jeg ber deg ta det med ro, ikke forhaste deg, ta vare på deg selv (viktig!!!) og finne ut hvordan du vil ha hverdagen din på alle områder. Jeg skjønner at du vil gå ned i vekt, men det kommer du muligens ikke til å gjøre uten å rydde på andre områder først. Hvis du trenger hjelp til å sortere tanker, så oppfordrer jeg deg til å søke hjelp.

Ta vare på deg selv!

Svar med sitat