Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 21:31   #12
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Måle/veietråd for oss som er back in style

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Vet jo det er helt sykt å veie seg hele tiden, men det hjelper så veldig å se tallene går nedover. Om jeg har gått litt opp et par dager, prøver jeg å tenke tilbake på hva jeg har spist, og kan evt. kutte ut noe eller pøse på med mer vann. Synes det er mye lettere å ha kontroll da. Men, det er klart. Det hadde jo absolutt vært greit å holde seg til én gang om dagen, da..


Kjenner meg litt igjen i dette. Har jeg anledning så veier jeg meg hver morgen, men bare en gang om dagen da Synes også det er kjekt å følge med hvordan det går, og evt finne syndere fort om det går gale veien. Problemet er ved eggløsnings- og menstid for da får jeg ikke gjort noe med vektøkningen.

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat