Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 10:38   #58
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden 30+

jeg er her, jeg har bare litt mye å tenke på for tiden. nav fratar meg AAP, pga en feil DE har gjort så depresjonen min som jeg trodde var på retrett har blussa kraftig opp igjen. men jeg leser alt dere skriver men jeg er så heldig, jeg har verdens fineste kjæreste: han spanderer og tar meg med på italia-tur i oktober!! fine mannen ellers så sliter jeg litt med å få av meg "sommerkiloene" som på merkelig vis snek seg på i sommer men de skal av altså! må jo gå i shorts i italia! men mistenker det ikke blir sånn veldig superlavkarbo der nede, spesielt siden vi skal innom perugia og eurochocolate....!! *host*

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat