Sv: Mer enn 50+ kg overvekt
Opprinnelig lagt inn av hope4me, her.
jeg har 65 kilo og gå ned, skal ned fra 111 kilo til 55. Det er min normal vekt i følge mbi.
fyfaen sier jeg bare,,,gruer meg som bare det..halve meg blir borte men igjen så var det min egen feil jeg ble slik føler meg helt forferdelig og tykk! har samboer men han ser ikke på meg lengre, uff ingen god sirkel og være inne i. Jeg står enda ved start streken men jeg SKAL ned, jeg må ta meg selv i sammen
Til dere andre jenter, stå på dere er flinke!!
Trist å høre at du har det kjipt Er ikke noen god tilværelse å være i når man både har dårlig selvbilde og mangler støtte og varme fra sin kjære. Håper det blir bedre! Lykke til! 
Opprinnelig lagt inn av Succeed2011, her.
Jeg skjønner tankegangen - all or nothing.
Det er fint at du er her inne mens du grubler på ditt neste trekk. Om ikke annet kan du samle på oppskrifter og andre lure ting
Dette syns jeg var et kjempegodt råd! Den mentale omstillingen tar nemlig en stund.
Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.
Jeg har også maange kilo som skal vekk. Da jeg begynte på lavkarbo gikk jeg fort ned fra 140 til 133. Men så stoppet det helt opp!
Og det skyldes nok dessverre medisiner som jeg er avhengig av å ta en god stund enda. Og de samler jo vann til den store gullmedaljen, så gått opp til 137 igjen nå... Men det ser jeg jo er vann, for får ikke på meg ringer, sokkene lager store groper osv.
For min del så er det helt uaktuelt med pulver og operasjoner.
Har gått ned 50 kilo før, ved lavkcalori, men selv om jeg gjorde det samme og var flink pike gikk jeg opp igjen i rekordfart og det stoppet ikke før jeg begynte med lavkarbo. Så nå øker ikke vektel lenger hvertfall
Jeg skal bare fortsette med det jeg har gjort fram til nå og være tålmodig, så skal det nok gå nedover her igjen
Jeg skulle gjerne trent litt også, men etter jeg brakk ankelen ifjor ble den satt i feil posisjon ved operasjonen og det setter meg veldig tilbake. Før kunne jeg gå 12 km om dagen og trente aerobic flere ganger i uken. Nå blir det så feilbelastning når jeg går at jeg er heldig om jeg har klart en km. Blir feilbelastning for ryggen også og har alt såpass problemer med den at sykling går heller ikke Tenkte ta meg en runde aerobic uten løp og hopp, men balansen har blitt så dårlig at jeg hele tiden tipper til høyre og holder på å gå rett i bakken
Men nå har jeg kjøpt meg strikk, så da får jeg trent uten å belaste kroppen
Har en lang vei å gå, men det er ikke bare vekten jeg tenker på. Jeg vil bare bli såpass frisk at jeg kan leve nogenlunde normalt igjen
Trening med strikk er supert! Jeg har kjempeproblemer med balansen, men synes strikk-trening fungerer bra. Hang in there!
Lykke til, alle sammen. Dere er flotte, og vi skal klare dette!

|