Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-05, 15:46   #3
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Ketose og graviditet

"Før" var jo ketose også livsfarlig for mennesker, men etterhvert så fant man ut at de som sa det var farlig blandet diabetisk ketoacidose (som er farlig), med den andre og helt ufarlige diettindusert ketose. Det er altså 2 forskjellige ting. Jeg lurer på om dette er litt av grunnen her også.

Jeg tror ikke det er farlig for gravide, det høres jo helt tullete ut egentlig. Det er kjempesunt med ketose for mennesker, og så plutselig er det farlig for gravide. Når man er i ketose så spiser man jo sunne matvarer og spiser veldig lite eller ingenting av usunne karbohydrater. Hvordan kan det være farlig.

kilde:

http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5977