Sv: Hva er in nå?
Selvsagt cowboy-boots, men de jeg synes er utrolig kjekke nå som det begynner å bli kaldere i været er Mukluk boots. de er jo bare kjempesøte. I fjor var det jo Ugg, jeg skifter ikke ut mine Ugg i år. Noe bedre har jeg aldri gått med, men et par Mukluks skal jeg skaffe meg. Det er mye pels i år, uansett ekte eller ikke, så her er det bare å velge å vrake. Jeg har kjøpt meg en litt tjukk sort colege jakke med kaninpels i merket Juicy Couture, utrolig god. Ellers er det mye orange, brunt og grønnt. Har ikke helt sansen for de fargene, men det er masse fint.
Ellers for de som liker litt sigøynerstil så forsetter den. Skjørt og store belter med enda større beltepenner Det man ikke finner så mye av lengre er jeans som er slitte, litt synd for de elsker jeg Men det jeans merket dere bare må få med dere er Rock and Republic av Victoria Beckham. Det er den desidert store slageren i år. Utsolgt nesten over alt, med utrolig lange ventelister for de som fortsatt har et håp om å skaffe seg disse
Det er masse spennende som kommer, men jeans og pels er et must skal du være inn i høst
|