Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-05, 19:06   #24
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Sukkeravgift fjernes, matmomsen økes

Jeg mener barnefamiliene er de første som trenger å gjore noe med kostholdet sitt. Det er klisje, men det er barna som er framtiden. Penger er det som styrer oss mest, hva er det vanligste argumentet for at barna skal ha på sikkerhetsbelte? Jo fordi vi ikke skal få bot... Så ja, premier dem som lager maten fra bunnen av og har litt kvalitetstid på kjøkkenet sammen med familien, det vinner vi på som samfunn.

Det politiske systemet i Norge er ikke mye å skryte av nei. Det ideelle ville vært å fjernet alle partiene, og hatt et ekte demokrati der hvermansen kan stille til valg i sitt distrikt og ha reell mulighet til å nå tinget hvis h*n representere sine velgere.

Ja jeg vet vi kan stryke og omfordele på stemmeseddelen, men få mange nok til å gjøre det da...