Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 09:16   #3738
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen. Veiedag, 500g ned denne uka. Stadig like overrasket jeg når jeg ser at vekta går nedover hver uke, venter liksom på at det skal stoppe opp. Det skal jo liksom begynne å stoppe opp når en nærmer seg målvekta, men kanskje er jeg ikke nær nok enda, eller kanskje er målvekta mi rimelig fornuftig i forhold til hvor kroppen vil være.
Tok bare en tredjedel Foxy denne uken da, Foksy

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Takk for omsorgsfull skjenn. Jeg har vært streng mot meg selv i hele kveld nå, det kverner av negative tanker. Men - spist er spist. Starter på Prutti-måten i morgen med veiing, kanskje det blir et såpass hardt slag i trynet at det gir en overdimmensjonal vekker.

Ny dag nå i dag skjønne Pruttis, så glem gårsdagen totalt, ikke gi deg selv juling for det som har vært, se framover isteden

Dollsine: 100g variasjon fra dag til dag er langt under normalen, så det må en bare regne med. det er faren med veiing hver dag vet du, ikke la det stresse deg i alle fall Hvis du er hoven i kroppen tyder det på vann, men hørtes ikke ut som hverken for mye karber eller for mye proteiner du fikk i går, så kanskje er det bare naturlige variasjoner i hvor mye vann du har i kroppen. Drikk masse i dag - vann fordriver vann!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat