Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 11:25   #172
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen

Opprinnelig lagt inn av runnmensunn, her.

Beate....

Skal backe deg opp som bare det. Vet akkurat hvordan du har det. Har vært en sukkerjunkie til de grader. Kunne fint levd på kaker,sjokolade og smågodt hadde det ikke vært for at jeg ble smellas. Har ennå sug etter noe godt, men det er ikke så ille som før. Må innrømme at jeg kanskje koser meg litt ofte. Gele med krem og Iset sin sjokoladekake med krem gjort på 2 minutter er noen av favorittene. Tror alltid jeg kommer til å være en søtmoms, men denne livstilen holder det i alle fall noenlunde i sjakk. Vektnedgangen får heller ta sin tid, koser meg på veien istedet for et hardkjør jeg blir sur av....

Stå på og masse lykke til.....

Ja det er ikke enkelt dette med sukkeret!! Jeg gikk ned 2 kg første uka så vann og ekstra tarmfyll ble borte. Nå er jeg imidlertid syk så det blir litt tull, full av feber så kroppen har vel mer enn nok med å lege seg selv. Jeg har ikke vært så streng på det jeg har spist i helga, men det har vært et veldig lite inntak av mat så noe må jeg jo klare å få i meg også Til tider kjempesulten, men mat frister ikke. Så da har det blitt ulovlige ting,men har ikke tatt av nei Håper ikke feberen varer altfor lenge for da er det større sjanse for å skli ut for mye også.

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat