Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 14:03   #49
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Fedon advarer mot lavkarbohysteri

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Jeg kommer aldri til å få min mann på lavkarbo. Da får han et skikkelig kjipt liv. Han tåler ikke melk, egg, nøtter og kokos. Da blir det for begrensende for han, og siden han er så stor så får han få lov til å velge selv. Men han støtter meg, da! Det er kanskje det viktigste for meg. Men han ser at jeg slettes ikke lider noen nød med min mat.

Det var da en underlig holdning. Finnes da masse mat uten disse tingene i. Spiser da verken masse egg, nøtter eller kokos jeg. Drikker melk og bruker melkeprodukter i perioder, men også dette går helt fint å kutte ut.

For meg høres det ut som "han tåler ikke så da gidder vi ikke å prøve". Vil han prøve så får han det til. Men klart, man skal ikke tvinge noen til å endre på kosten sin.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat