Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 17:20   #57
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Fedon advarer mot lavkarbohysteri

Å si at lavkarbo ikke passer for alle, blir også litt feiltolket. Det høres ut som om det ikke er sunt for alle. Alle har vel godt av å spise skikkelig mat? Selvfølgelig er det ikke alle som er like følsomme på karbohydrater, og kan spise ganske mye av det uten å bli verken syk eller feit. Og mange er faktisk slanke på høykarbokost, men er de friske? De fleste kjenner vel også sin egen begrensning på hvor mye de tåler av karbohydrater? Derfor tror jeg at Fedon dietten ikke passer for alle - like mye som Skaldeman dietten ikke passer for alle. Jeg hadde mistet all kontroll på mat hadde jeg gått på Fedon og jeg hadde blitt feit igjen (jeg har prøvd).

Sist redigert av Veggpryd : 19-09-11 kl 17:32.
Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat