Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Fieldy, her.
Hei alle sammen. Jeg er ny her og har funnet utrolig mye nyttig informasjon. Begynte på Eurodiett forrige torsdag og har allerede gått ned 2 kg. Jeg har vel skeiet ut to ganger ettersom jeg har vært syk den siste uken og slet med å få i meg noe.Det ble til da at jeg spiste en veldig liten porsjon med fullkornspasta med tomat samt spiste en tallerk med nudler.Vondt i halsen så kraften var god å få i seg.
Ellers har jeg kun spist ED produkter både på jobb og hjemme, og har spist masse grønnsaker til lunsj.Syntes også produktene var fæle i starten,men det kom seg etterhvert.Man finner raskt ut hva man liker og hvordan man skal krydre seg frem.Jeg veide 102 kg da jeg begynte å målet mitt er å gå ned 20 kg for å få en bedre og lettere hverdag.Jeg kuttet ut sjokolade for 20 uker siden, bare for å forberede meg samt jeg kuttet ut brus for 1 mnd siden.Jeg har også kun drukket vann siden jeg begynte på dietten.Kjempekjekt at det finnes ett slikt forum da jeg tror det vil hjelpe veldig mye.
Hei, hei! Da leder jeg bare med litt over en uke på deg. Jeg startet også på litt over hundre kilo, så det skal bli moro å se fremgangen vår. Lykke til! 

|