Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her. Seriøst mye, ja, men jeg er veldig fornøyd med resultatet. Tror det skal være enkelt å tilpasse designet til et annet diagram, det står iallefall noe om det nederst i oppskriften. Ikke alle er like glad i skaller som meg Veske til tørk - mer eller mindre hele søndagen gikk med til to omganger toving, vrenging og blokking og stort sett: Ferdig tørket spiller ny håndarbeidsbag til garnjunkie Camomilla: Matcher kaffekoppen min Har vært og kjøpt garn på Europris i dag - første gang jeg prøver "billig-garn". Håper det skal være greit å hekle grytekluter av - har kjøpt denne hekleoppskriften på grytekluter. Denne også etpar til. Oops.
Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.
Seriøst mye, ja, men jeg er veldig fornøyd med resultatet. Tror det skal være enkelt å tilpasse designet til et annet diagram, det står iallefall noe om det nederst i oppskriften. Ikke alle er like glad i skaller som meg Veske til tørk - mer eller mindre hele søndagen gikk med til to omganger toving, vrenging og blokking og stort sett: Ferdig tørket spiller ny håndarbeidsbag til garnjunkie Camomilla: Matcher kaffekoppen min Har vært og kjøpt garn på Europris i dag - første gang jeg prøver "billig-garn". Håper det skal være greit å hekle grytekluter av - har kjøpt denne hekleoppskriften på grytekluter. Denne også etpar til. Oops.
steik altså, den var