Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-05, 10:59   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Overrasket Drevon

Ikke rart han er overrasket - han har jo ikke engang satt seg inn i hva lavkarbo dreier seg om ! Hva er det han tror da ??

Opprinnelig lagt inn av Drevon

Etter mitt syn har lavkarbo-dietter likevel så mange andre uheldige sider; særlig at det inneholder for lite grønnsaker

I følge mine begreper (etter å ha levd lavkarbo i mange år) så spiser vi mer grønnsaker enn de fleste andre......

Sitat:

Drevon, professor ved Institutt for ernæringsforskning ved Universitetet i Oslo. Han har omfattende ernæringsforskning bak seg og var i mange år med i Statens ernæringsråd.

Før "de lærde" virkelig setter seg inn i hva lavkarbo dreier seg om, vil det ikke skje noen som helst endring i folkeoppfatningen av lavkarbo. Så lenge de uttaler seg mot edre vitende hele tiden......

Vi har en hard jobb foran oss dere !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat