Tråd: Opp i vekt
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-11, 08:15   #11
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt
Smile

Sv: Opp i vekt

Det kommer til å gå opp og ned, pga mageinnhold og vann i kroppen - fremgang er best å måle fra måned til måned. Også der har det gått i rykk og napp uten at man kan konkludere med kosthold - alt fra å gå opp et kilo til å gå ned seks..... Og jeg er jente, og har aldri veid mer en maks 85 kilo.

I dag, et år etter, veier jeg 62 kg (1.73 høy) og føler meg energisk og bra på alle måter.

Mange overvektige tror at lavkarbo er så fantastisk, fordi kroppen deres slipper masse vann, og de detter veldig fort ned i vekt, for så å stagnere.

Man mister ikke mer vekt enn man klarer å forbrenne. Det er temmelig håpløst å tro at man kan miste mye mer enn 1 kg kroppsfett i uken uansett. Dette er ca 7000 kcal, om man bruker 1000 kcal mer enn man spiser, hver dag. De virkelig tunge kan nok ha en større differanse.

Det gode med lavkarbo er at man ikke er sulten (i alle fall på ketolyse) og at kroppen ikke går på sparebluss, så det er lettere å oppnå disse -1000 kcal hver dag .

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat