Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-05, 14:41   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Angry

Jeg klarer ikke mer! (Vente på Harry Potter)

Og da mener jeg nemlig å vente til Harry Potter kommer på kino!! Jeg ble ferdig med bok nr 4, altså den som kommer på kino nå, i morges, og det kommer til å bli den desidert beste filmen av alle som er kommet ut til nå! Men hvordan de i huleste har greid å lage så kort film av denne skjønner jeg ikke, da boka er 3 ganger tykkere enn de tidligere bøkene!
De må ha kuttet så vanvittig mye!!!!

Snakket om filmen med ei venninne som også er fan på sin hals, og hun mente de hadde latt være å ha med begynnelsen når Potter får besøk hjemme hos slektningene sine av Weasleys gjennom peisen. DET hadde jeg gledet meg sånn til å se på film! :sutre:....
Men verdens-cupen er iallefall med!!!!

Boka er aldeles fantastisk, kan ikke MÅLE seg med de tidligere tre, og jeg gleder meg sånn til filmen at jeg ikke klarer å vente lenger. Jeg omkommer snart av venting. Årh!!

Nå skal jeg sette meg under teppet i sofaen og starte på den femte boka.