Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-11, 22:25   #31
hovann
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2011
hovann er på en erverdig vei

Sv: Slankere: Synes dere det er lett?

lett og lett fru blom... det finnes vel like mange vanskelighetsgrader som vi er mennekser her inne.

personlig sliter jeg mest på kveldene, liker å koooose meg med noe å tygge på, liker å tygge rett og slett. elsker å tygge... så et glass vann funker ikke alltid.
men til dere som liker kveldsnask, så har jeg en veldig god "kos". skjær osteskiver og dypp i ønsket krydder, -inn i ovnen på full guffe i noen minutter ti de har boblet godt og begynner å bli litt brune på kantene, ta de ut og legg de på et tørkepapir. og vips, så har man deilig og lovelig "chips". og med litt rømme så er kvelden fullkommen.

har vært i ketose før, gikk ned en del kilo, holdt meg der til jeg ble gravid. så nå prøver jeg igjen. ikke lett alltid, ikke lett å si nei, ikke lett å fortelle at jeg ikke spiser karbo, ikke lett å bli møtt med spørsmål og rare blikk, ikke lett å føe seg utenfor når andre mesker seg med den gode pizzaen, ikke lett når familien spiser "normal" mat, ikke lett å gå forbi bakeren når det lukter nylagde boller. ikke lett å få tak i ingrediensene man vil... osv

men på den andre side, så prøver jeg å tenke på hva som ER lett, og hva ER lett med dette? jooo, kan kan drikke kaffi med EKTE FLØØØØDE i <3 og halleluja for det!