Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-05, 16:24   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Overrasket Drevon

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Joda du får lov av meg! Hadde vært interessant å høre. Men jeg har jo sett han i diskusjoner før så jeg får en anelse.

:Fnise: Jo men jeg vet ikke ang copyright, vet du. Hvis det liksom skal være lukkede diskusjoner, så er det kanskje ikke akkurat lov for meg å legge det ut her. Tør ikke. Men det er iallefall helt utrolig. Det er MANGE artikler der inne som dere burde ha lest, mange som hakker på lavkarbo. De er meget fientlig innstilt til lavkarbo der inne, jeg leser artikkel på artikkel som omtaler lavkarbo som noe av det verste som finnes. Søren at det bare er for medlemmer.

DJWB: har fått cden, beklager at jeg ikke har fått sendt pm til deg. Har ikke fått hørt på den enda for mannen har jobbet så mye overtid, og jeg må vente til jenta mi er i seng før jeg kan høre på den, for ellers blir det for mye uro rundt meg. Skal få hørt på den i løpet av neste uke, da jobber mannen min mye mindre og jeg får mer avlastning.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat