Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Jeg fikk vanndrivende da legen trykket meg på leggen og merket slett ikke forsvant! Har aldri hatt høyt blodtrykk!
Hjertet ditt har uansett ikke godt av å presse mange liter ekstra væske rundt om, så du kan jo spørre legen. Jeg har vanndrivende liggende til bruk ved behov. 2 dager, så er det over for denne gang, liksom!
Du sier du spiser lite salt. For lite?
Ikke lite salt, men ikke for mye. Akkurat passe, vil jeg tro! Jeg liker salt i maten, men ikke for mye, og jeg spiser lite typ spekemat og baconcrips o.l.
Ja, jeg vurderer å få legen til å se på dette. Det går jo i omganger, men det er såpass ofte jeg har heftige ødemer at det er bemerkelsesverdig ... I dag veier jeg omtrent fire kilo mer enn vanlig, og det har rent på i løpet av de siste dagene. Ingenting å skylde på heller, som fukt i været og denslags, som jeg gjerne er veldig følsom for.
Jeg skal til legen og fjerne sting i mårra, kanskje jeg skal ringe nå og høre om legen har litt tid til meg? Begynner å bli litt desperat, for det er ubehagelig. Kjenner det trykker i brystet og jeg føler meg direkte fæl.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|