Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-05, 20:11   #13
205gti16v
Medlem

205gti16v sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 45
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Overrasket Drevon

Tenk om 40 av oss meldte seg inn og starta alle mogleg diskusjonar

Rock and roll

Det er ikke fornuftig at en stor del av den rike verden skal spise høy-protein kost fordi det er meget ressurskrevende å produsere slik mat" Sitat Drevon.

Fantastisk teit,men det viser kor dårlege argument han har. Min kropp bryr seg ikkje om sulten i afrika, den vil ha feit animalsk mat, grønnsaker og generell low/slow carb kosthold.
Berre så det er sagt så bryr det inni skallen min seg om Afrika.

For det om poteter er tradisjon betyr ikkje det at det er sunt, dette er ein av Norum sin kjepphest. Potet,sikringskost,blablabla.

MEN kvitløk har jo møkje lenger tradisjon i gamle Noreg, vikingane bytta til seg kvitløk mot urter som vaks villt i Noreg.

Har aldri høyrt Norum sei noke som helst om kvitløk

Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm

Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat