Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 18:38   #3805
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hun ville absolutt presse meg til at "nå måtte jeg da snart begynne å "spise normalt" igjen, og det falt ikke i helt god jord da jeg sa at jeg nok aldri kommer til å spise slik som før igjen...Hun begynte med å å referere til at hun hadde lest forskning som viste ditt og datt, hvor farlig fettet er kort sagt. Jeg svarte bare forsiktig at det også fantes forskning med helt andre resultater og at ekspertene faktisk er ganske uenige når det gjelder hva som er et "ideelt" kosthold.... Jeg har ikke noe behov for å "dytte " dette kostholdet på alle og enhver, det er jo slett ikke sikkert det passer for alle. Prøver heller å fortelle om mine erfaringer når folk faktisk er oppriktig interesserte og positive. Men synes vel også de som velger å spise "vanlig" burde vise oss den samme respekten.... Det er ganske nedlatene synes jeg å stå og fortelle folk at alt de gjør er feil, når jeg både føler meg mye bedre på alle mulige måter og i tillegg har gått masse ned i vekt... Da kan jo virkelig ikke alt være feil, det tror jeg i så fall kroppen min ville gitt meg beskjed om
Men dette er vel noe en bare må leve med når en velger å gjøre ting annerledes enn flertallet, Jeg tror nå fremdeles på at det etter hvert vil komme mer kunnskap på dette området, og at lavkarbo kommer til å bli en veldig viktig metode i den vestlige verden for å bekjempe ett av våre aller største helseproblemer, nemlig overvekt.....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat