Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 19:27   #6
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Planlagt sprekk

Opprinnelig lagt inn av Mammarosa, her.

Deilig å innse at gresset ikke er grønnere på den andre siden
Jeg har jo (som du vet) forsøkt meg på høykarbo igjen og jeg er så gal i magen at jeg burde forvises fra heimen... Nå er jeg tilbake igjen, tror faktisk ikke magen m in tåler hvetemel så godt gitt!

Om du vil vite hva hvete kan forårsake så se boka i denne blogen. http://www.wheatbellyblog.com/ Jeg har ikke lest den selv ennå, men den står på innkjøpslista mi....

Hilsen en som får tett nese, trange mellom ører, bihulebetennelse, 3 ekstra kg og nerver i klem (!) av kornvarer.