Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 19:27   #3808
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Åååååå herlige Dollsine det er definitivt en deal!!! Så deilig det er at vi har hverandre til å lufte slike ting med.
Vi skulle jammen tatt oss en runde sammen vi damene, fra vennekrets til vennkrets, fra arbeidplass til arbeidsplass, fra kantine til kantine og fått satt på plass alle disse negativistene

Synes det høres ut som du har en utrolig flott måte å takle det på. Kollegaer som spurte meg om "jeg var på kur igjen" ville nok jeg slitt litt med å gå og spise med igjen, så beundrer deg veldig for hvordan du takler det vennen Forstår utrolig godt hvordan du føler det, har følt på det samme selv.

Generelt er nok jeg også temmelig skarp mot slike mennesker, og ikke alltid med et smil som du. Men hun her sitter i styret i salsaklubben, og jeg er leder for dette styret og har ansvar for at vi alle skal jobbe sammen for å få alt til å fungere.... Men i går falt hun definitivt ut av lista over salsavenner og over på lista over salsakollegaer som jeg bare må få ting til å fungere sammen med Hun er ikke en gang spesielt overvektig, men har vel noen forfengelighetskilo hun har snakket om at hun vil ha av noen ganger. Kanskje er hun ikke interessert i å endre livsstilen sin egentlig, og føler derfor behov for å snakke nedsettende om det jeg har gjort?
Føler også at både hun og enkelte andre tenker at det var nå greit nok da jeg var veldig overvektig, men nå når jeg begynner å nærme meg det normalvektige "må det da bli slutt på dette tullet"...

Jaja, de om det. Jeg har ikke tenkt å la en eneste en få lov til å knekke meg eller ødelegge for meg, og det håper jeg ingen av dere andre skjønne damene gjør med tilsvarende mennesker dere har rundt dere heller. Kom hit inn når det er problematisk, så støtter vi hverandre. Det er fantastisk deilig å ha dere

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat