Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 19:36   #3809
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hallooooo. Hallooo. Hallooo.... Jammen var det tomt her, så tomt at det er ekko

Jeg kjenner at Bentes innlegg om hun dama trigger meg skikkelig! Og før jeg skriver en helsides innlegg igjen, så stopper jeg der. Men jeg kunne snakket om dette i timesvis. Makan!

Jeg har hatt en halsbrann verre enn verst i dag, og droppet oljedosen i ettermiddag. Jeg maktet bare ikke at det skulle holde på flere timer til. Nå har jeg spist middag, og det ble ikke så ille etterpå som jeg fryktet. Det spørs om jeg heller burde ta en større dose olje på morgen og kveld for å kompensere.

Blir jeg liggende litt lavt på fett om jeg ikke gjør det? I dag har jeg spist 134 g fett, 6,7 g kh og 69 g protein. Totalt 1500 kcal. Men det er kanskje ikke så gæli lell?

I går oppdaget jeg at shopping4net.com også selger Udos og cocosaen min. De skal ha 6 kr i frakt, så jeg fant ut at jeg like godt kunne bestille derfra. Prismessig koster det totalt kr 50 mer enn fra Iherb, men det får så våge seg. Det er med den billigste forsendelsen da; velger jeg DHL så sparer jeg i underkant av kr 20 pr flaske. Slipper å bekymre meg for det tollstyret da. Jeg sparer jo en 250-300 kroner i måneden bare på å ikke drikke pepsi Men nå skal jeg bestille meg steviasuketter. Jeg orker bare ikke den teen så besk Litt søtning må gå bra uten at hormonene slår krøll på seg? For dere som drikker kaffe; tenk dere om kaffen ikke var god mer og så drikker dere den lell. Sånn er det for meg nå

Fikk ikke sove på bussen hjem i dag; og er fryktelig trøtt nå. Jeg stikker og gjør noe annet småtterier og håper å se dere i løpet av kvelden?

  Svar med sitat