Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 20:05   #3811
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg har hatt en halsbrann verre enn verst i dag, og droppet oljedosen i ettermiddag. Jeg maktet bare ikke at det skulle holde på flere timer til. Nå har jeg spist middag, og det ble ikke så ille etterpå som jeg fryktet. Det spørs om jeg heller burde ta en større dose olje på morgen og kveld for å kompensere.

Blir jeg liggende litt lavt på fett om jeg ikke gjør det? I dag har jeg spist 134 g fett, 6,7 g kh og 69 g protein. Totalt 1500 kcal. Men det er kanskje ikke så gæli lell?

Kanskje forteller den halsbrannen deg at det blir litt mye av de oljene ja, så prøv å kutt ut en dose om dagen du

Synes den der fordelingen høres helt perfekt ut jeg, ingen grunntil å dytte i seg mer enn en trenger! Når jeg ligger under 10g kh, 65-70g prot og 120-130g fett om dagen føler jeg meg helt passe mett gjennom hele dagen og har en perfekt fordeling. Det at andre tåler å spise 300g fett en dag kan vi gamle damene ikke ta hensyn til Vi skal spise nok fett til å holde oss passe mette, men vi trenger ikke pøse på bare pga at andre kan pøse på Hvis du følte deg kjempesulten ville det vært noe annet, men føler du deg ok, så er det helt flott, basta bom!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat