Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 21:05   #10265
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Men det er akkurat det jeg stusser over; hvordan i all verden klarer dere å spise søtt når man sliter med å beholde maten? Klarte iallefall ikke jeg i gamle dager før lavkarbo og diabetes........ Søte saker var noe av det verste jeg kunne spise hvis jeg hadde håp om å beholde det i magen ei stund.

Nå svarer jeg på alt mulig her, men skitt au!
Jeg orket/orker heller ikke noe søtt om jeg er kvalm, men ett tørt knekkebrød eller noe kjeks pleier/pleide gå bra.

Jeg er så oog si aldri syk med kvalme eller forkjølelse, så jeg er nok litt rusten i hva man behøver/ønsker. Men jeg syns det er greit å få i seg litt "tørrmat" når man føler seg klar for ett eler annet i magen.

Det skal selvsagt sies at dette er hva jeg mener, og ikke noe som er fasit, jeg prøver bare å hjelpe en sliten, syk stakkar i nøden

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...