Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 21:40   #69
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Gode ord
Og da jeg var veldig flink med lavkarbo før så brukte jeg forumet her veldig aktivt, fikk gode bekjentskaper der vi holdt sammen osv. Da blir man veldig fokusert. Det er nok alfaomega

Jeg prøver å tenke "jeg har gjort det før, jeg kan klare det igjen". Men det er ikke så enkelt, og jeg skal prøve å ikke være så negativ her Bare prøve å opplyse litt om meg selv. Men sannheten er at livet mitt ER annerledes nå på generelt grunnlag. På min tidligere runde så hadde jeg f.eks et relativt stort barn, og jeg jobbet 50%. Jeg hadde flere kollegaer som spiste lavkarbo, og lunchordningen var at man hadde med seg den maten man ønsket. Hadde generelt mye fritid, og jeg surfet rundt på lavkarboblogger, lagde mat fra grunnen av osv. Livet mitt har endret seg drastisk siden den gang. Nå er jeg tobarnsmor, der minstekrabaten akkurat har fyllt 1 år. Jeg jobber 100% og hverdagen består av særdeles lite fritid for å si det sånn. På jobb har vi brødmat m/pålegg som lunchordning, der kollegaene syns det er særdeles sært å spise noe annet enn det vi får servert der. Hjelper ikke akkurat på selvtillitten min å 'skille seg ut' veldig der nei. Jeg er svak, og det er enkelt å bare spise det man får servert.

Hei til deg også 1979!




Hei kan du ikke bare ta med deg ditt eget brød eller knekkebrød til jobben og bruke samme pålegg som andre som er lite karbo i? Jeg jobber i psykiatrien og spiser mye sammen med pasienter og kollegaer, jeg har mitt eget brød med eller knekkebrød og sier bare jeg skal prøve meg uten hvetemel en periode, ingen som sier eller reagerer på det selv ikke dem med spiseforstyrrelse reagerer

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat