Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Haha - du skulle hett Pepsine du!! Jeg har fått i meg noen liter med det jeg også gitt, men gikk greit å kutt ut. Nå blir det funlight. Vet ikke om det er noe bedre - men jeg blir ikke så oppblåst i all fall.
Drar til Hellas - Pellepones.
Bare en uke da, men det skal bli så godt. Jobber skjorta (ikke bokstavelig talt) av meg for tiden. 100 baller i lufta og fullt kjør - noen ganger er det sånn jeg vil ha det, mens noen ganger blir det litt i overkant..og nå er jeg snart veldig sliten.
Liker du ikke vin - eller holder du deg unna pga ketosen? 
Ha ha ha; Pepsine! Det var veldig bra! Du spør om jeg liker vin... Svaret er ubetinget JA! Helst rødvin, som jeg dessverre ser ut til å få migrene av omtrent hver gang. Mens hvitvin....er ikke så veldig begeistret for den jeg Hvis jeg må velge så tar jeg rødvin, og paralgin forte neste dag mot migrenen. Altså ikke helt optimalt. Nå avstår jeg for å ikke ødelegge det som skjer i kroppen. Lørdag skal jeg forresten i middag, og jeg vet det er mye drikking der. Og at jeg får mange spørsmål om jeg ikke drikker. Har ikke noe problem med å si nei takk, og har det like moro som om jeg hadde drukket. Kunne tenkt meg å være hjemme den kvelden pga mat og alt det der, men det er evigheter siden vi takket ja, så vi må dra. Ja ja. Hellas frister mer ja!
|