Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Kanskje et viktig poeng Nysgjerrig nok kommer med Dollsine om at halsbrannen kan komme av at matmengden er redusert, altså. I så fall er det kanskje forbigående - syrenivået vil regulere seg etter en tid. Gå en tur på apoteket og spør om de har noe som hjelper som er helt uten kh og søtstoffer, du. Noe må de da ha????
Ååå jeg vil også være med dere til Hellas..... ta meg med da Blir kjempedeilig for deg å glemme alt stresset en uke og bare slappe av på stranda sammen med kjæresten, Nysgjerrig nok.
Men dere, jeg mener alkohol er myyyyye værre en stevi og pepsi max altså!!! Inneholder karber og i tillegg stopper det fettforbrenningen mens du har det i kroppen og hindrer optimal forbrenning i flere dager etterpå. Kun av og til med stor forsiktighet, sier nå jeg Selvfølgelig unntak for ferie da!
Sønnen min ertet meg her om dagen med at jeg nesten har blitt "søt-redd". Jeg lagde jo den kaka til styremøtet, og dagen etter pushet jeg på sønnen min restene. Han sa: bortsett fra de peanøttene er det jo bare egg, fløte og smør, ikke noe værre enn en omelett.... Og han har et poeng, det er jo samme som vi har i all annen mat, så lærer vi oss til å se på det som et "måltid" er det sikkert ikke så ille å ha det av og til
|