Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 22:16   #3833
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Ha ha ha; Pepsine! Det var veldig bra! Du spør om jeg liker vin... Svaret er ubetinget JA! Helst rødvin, som jeg dessverre ser ut til å få migrene av omtrent hver gang. Mens hvitvin....er ikke så veldig begeistret for den jeg Hvis jeg må velge så tar jeg rødvin, og paralgin forte neste dag mot migrenen. Altså ikke helt optimalt. Nå avstår jeg for å ikke ødelegge det som skjer i kroppen. Lørdag skal jeg forresten i middag, og jeg vet det er mye drikking der. Og at jeg får mange spørsmål om jeg ikke drikker. Har ikke noe problem med å si nei takk, og har det like moro som om jeg hadde drukket. Kunne tenkt meg å være hjemme den kvelden pga mat og alt det der, men det er evigheter siden vi takket ja, så vi må dra. Ja ja. Hellas frister mer ja!

Sånne gå-bort-middager kan være en utfordring. Blir det mange der da? I så fall er det noen ganger lettere når de andre er opptatt med hverandre. Er man kun fire så blir det meste lagt merke til. Men kjenner du de godt så går det kanskje ann å nevne pent at du er på kur (i det du lar potetskåla passere)

Ordner seg.

Kjipt med migrene ja. Halve slekten har det - og jeg er SÅÅ taknemlig for at jeg er en av de få som har sluppet unna. Men rødvin er en utfordring har jeg forstått.
Dakar pepsinen - jeg skal drikke litt for deg jeg. Knis.
Men det er vel stor forskjell på vinene også - hvem som inneholder hva osv.. Har du testet litt forskjellige?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat