Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 23:10   #3846
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 37
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Nettopp. Når man kan gå for å kjøpe noe fint, og ikke kun tenke på at man skal skjule ditt & datt.
Jeg har ikke shoppet på en god stund, fikk en liten åpenbaring i mine gamle klær jeg da.
Hehe - dagens beste: jeg tok på meg en bukse jeg ikke har brukt på evigheter, følte meg såå fin liksom. Sånn rundt lunsjtider så oppdaget jeg en av grunnene til at jeg ikke hadde brukt den - den har hull i skrittet!! Ikke sånn at andre kan se det uten videre, men nok til at jeg fikk meg en god latter ja. Der gikk jeg rundt å fjonget meg liksom, i en bukse med hull i..

Haha! Tror jeg hadde fått angst!
Det der skjedde meg faktisk en gang. Elsket buksa, men visste at den var blitt slitt i skrittet og jeg snart måtte bytte den ut (ikke i sømmen, men i selve sømmen etter lårene mine). Så dro jeg og min daværende på senteret og titta rundt, og satt oss på en kafe for å spise lunsj. I det øyeblikket jeg setter meg ned, så kjenner jeg at det ene låret føles kaldere mot stolen enn det andre mot låret. Jeg ser ned, og på det ene låret er det et hull på rundt 3*8 cm. Heldigvis plassert sånn at det ikke syntes så godt for andre. Men jeg dro likevel rett bort til klesbutikke og kjøpte en nødbukse.

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat