Jeg ligger selv på 75% fett, 20% protein og 5% karbohydrater for å se om det blir lettere å gå ned denne gangen. Blir fort lei egg jeg samt at jeg har tendens til å få krampe i magen når jeg spiser for masse av de. Nu for tiden spiser jeg nesten ikke egg da jeg har funnet andre alternativer såsom: En avokado med 2 ss majonaise og en boks makrel i tomat-tunnfisk i vann- peppermakrel på boks. Det spiser jeg til frokost samt ca 1 liter vann, så holder jeg meg mett i ca 5 timer. Til lunsj kan jeg spise gårsdagensmiddags rester eller Hexebergs sine knekkebrød: 2 stk knekkebrød m masse majonaise og 5 skiver hamburgerryg på kvar skive og litt tomater og agurker på Middag blir ofte taco kjøttdeig m salat, koteletter laget i fat med brekkbønner, brokkoli, blomkål osv og en god dæsj fløte og bacon på toppen. Blomkålstappe med gode pølser til. Til snacks ved behov lager jeg osteknekkis av Kavli sine oster. Ved å spise dette holder jeg meg til denne prosentfordelingen Ligger alt jeg spiser inn på diett.no sånn jeg har full kontroll, da jeg har lagt feil de andre ganger jeg har startet opp med LCHF og var skikkelig grønn