Sv: Dere "normalvektige"
Jeg er vel i grunn normalvektig, selv om jeg har noen ønskekilo som skal bort. Jeg lever ca ketogent, har ingen spesiell plan lenger, men spiser ren mat; kjøtt av alle slag, egg, grønnsaker, smør, og litt nøtter og belgefrukt nå og da. Tåler ikke sprekker/utskeielser, så det er ingen issue. Men det hender jeg går på en ostesmell. (har kasinintoleranse).
Jeg la om kostholdet for fem år siden, og har stort sett vært i ketose i fire og et halvt år, med en liten Fedon-pause for noen år siden. Men det funka ikke så godt for meg i lengden. Hvem har vel tid til fem måltider om dagen? Magen var ikke helt fornøyd, heller. Så det blir ganske så steinaldersk.
Vekta er stabil, og har i grunn vært det lenge, dropper litt ned i nye minstenoteringer nå og da, og jeg stresser ikke fryktelig mye med de siste kiloene, jeg har tross alt gått ned nesten tjuefem kilo. Men det hadde vært deilig å få av de siste og bare være ferdig, og ikke tenke så mye mer på det.
Jeg la om kostholdet først og fremst på grunn av et insulinnivå på bærtur, og nært forestående diabetes. Ikke meg i mot at jeg i tillegg ble kvitt migrene, pels- og pollenallergi og at jeg fikk PCOS under kontroll. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|