Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-11, 19:44   #3869
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Hørtes jammen kjempedeilig ut Dollsine. Den oppskriften skal jeg legge i "oppskriftsfila mi" og absolutt prøve en dag. Liker godt blomkålsuppe, men har alltid laget den med meljevning og har lurt litt på hvordan det blir på lavkarbo. -Men når du synes det er godt så synes nok jeg det også

Du klarer deg helt fint med så lite proteiner for en gangs skyld! Kanskje ikke lurt å ligge så lavt hver dag, men som et unntak går det bra!

Jeg har også akkurat spist middag. Lagde en posjon lavkarbo carbonara i dag, men brukte litt grønnsaker i den sammen med mer bacon, ost og smør enn sist jeg prøvde. Så denne gangen ble jeg god og mett!

Takk Bente. Vet du, at uten støtten fra deg så hadde jeg ikke fikset denne Bente-pakka. En vakker dag - snart - skal du få en stor klem for at du er du og gjør som du gjør. Inntil videre må du nøye deg med disse

Suppen var veldig god; klart ikke som toro sin hvis du er ute etter samme smaken. Men du bruker blomkål for å få suppa tykk; det er derfor det er litt viktig å bruke minimum med vann og heller spe ut etterpå hvis du synes det trengs. Jeg kunne tenkt meg litt mer fløte i, men da ble den for tynn. Glemte å si at en skal smake til med salt og pepper til slutt.

Svar med sitat