Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Det ble ikke veiedag fra og med i dag nei; kjente allerede da vekkeklokka ringte at jeg var veldig hoven i kroppen. Og det stemte det; 0,5 kg opp siden i går. Så vi får se om det blir bedre neste fredag.
Bente må ta vare på skuldrene og nakken sin; du har jo fått utlevert bare ett sett og må ha dem resten av livet. Har du rispute som du kan varme og legge på? Bruk det på kveldsitd så forebygger du mye.
Det skal tydeligvis utrolig lite ekstra karber til før kroppen din begynner å samle vann, Dollsine, er redd du faktisk må være enda mer påpasselig med kh mengden enn meg Litt synd, men det beste er å tilpasse seg kroppen. Pass på å holde deg veldig lavt, men da må du også få i deg vitamintilskuddene dine
Drikk ekstra mye vann i dag vennen, så blir du lettere kvitt det vannet kroppen holder på
Skuldrene og nakken er hovedsaklig stressrelatert, så det er egentlig stresset mitt jeg trenger å få ned, mye er jobbrelatert, og det greier jeg ikke å få gjort så mye med, men jeg stresser sikkert litt for mye privat også....det burde jeg nok være flinkere til å håndtere...
|