Sv: Stressanfall - hva skjer?
Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg med dette, men forsøker.
Min tanke er at dette nok er en slags angst utløst av stress. Jeg har angst i noen konkrete situasjoner-altså ikke generelt sett. Slik du opplever det hadde jeg det de gangene jeg prøvde å kjøre bil-det har jeg nå gitt opp. Får det i noen andre situasjoner også, men legger opp livet så godt jeg kan for å slippe for mange av disse "anfallene". Jeg var feks et år leder for svømmeavdelingen i bygden høyst ufrivillig, visste lite og ingenting om å drive en organisasjon og kom borti mange situasjoner hvor jeg følte jeg jeg ikke visste i det hele tatt hva jeg holdt på med og hvordan man skulle takle det. Fikk da noen slike anfall, følgelig tar jeg ikke på meg leder jobb for noe igjen uten at det er for noe jeg har kompetanse på.
Kanskje bommer jeg totalt nå, jeg er hverken psykolog eller psykiater, men dette er mine tanker om hva som hender med deg. Om det er stress som er årsaken, er det lite annet å gjøre enn å legge opp livet så godt du kan for å unngå for mye stress,mentalt stress opplever jeg å takle bedre med jevnlig trim/trening-og tid helt alene med totalt avslapping i ny og ne! Håper du får svar fra noen som kanskje har bedre grunnlag enn meg for å svare
|