Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-11, 13:04   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stressanfall - hva skjer?

Fint om jeg fikk penset deg i riktig retning!
Det er jo lettere å både takle og unngå slike ting når man vet årsaken og hva det er. Som Streber sier, prøv å unngå de stress- situasjonene du har mulighet til å påvirke. Feks ved å ikke la deg stresse av å ha dårlig tid. Nå vet du jo at du da kanskje endre opp med å ikke komme i det hele tatt!
Og som min veileder stadig sa til meg: hva er det verste som kan skje om du kommer for sent? Er det egentlig såååå farlig? osv

Tenker at du uansett bør snakke med legen din og be om at det måles adrenalin/kortisol eller liknende. Er jo greit å vite at det også er ok sånn før oppstart med prøverør etc!

Slapp av, pust og masse lykke til!